FAQ- Veelgestelde vragen
Soms heb je vragen, maar wil je niet de moeite doen om ze te stellen. Logisch, je wilt direct antwoord!
Dus bij deze: de veelgestelde vragen!
Inklapbare content
Wat is de levertijd?
Levertijd
We doen altijd onze uiterste best om jouw bestelling zo snel mogelijk te leveren. Liever gisteren dan vandaag natuurlijk! Voor gepersonaliseerde producten geldt dat je bestelling binnen 3 tot 5 werkdagen wordt verzonden, tenzij anders vermeldt. Voor niet gepersonaliseerde producten geldt dat je bestelling binnen 1 tot 3 werkdagen wordt verzonden.
Als er een voorraadproduct en een gepersonaliseerd product samen worden besteld, worden ze verzonden zodra de gehele bestelling compleet is. Wil je de producten apart ontvangen? Plaats dan twee bestellingen.
Overzicht uiterlijke verzenddatum
Hieronder vind je een overzicht zodat je kan zien wanneer je bestelling uiterlijk wordt verzonden. Over het algemeen worden zowel de gepersonaliseerde als de niet gepersonaliseerde producten sneller verzonden dan de levertijd die ervoor staat. Maar we hebben liever dat je verrast wordt dat je bestelling er al is, dan dat een belofte niet waar gemaakt wordt.
Heb jij je bestelling voor een bepaalde dag nodig? Geef dit dan aan in het opmerkingenveld van je bestelling. Indien mogelijk zullen wij je bestelling dan voor die tijd leveren.
Bestelling geplaatst |
Zonder gepersonaliseerd product Uiterlijk verzonden |
Met Uiterlijk verzonden |
Maandag |
Donderdag |
Maandag |
Dinsdag |
Donderdag |
Dinsdag |
Woensdag |
Vrijdag |
Woensdag |
Donderdag |
Maandag |
Donderdag |
Vrijdag |
Dinsdag |
Vrijdag |
Zaterdag |
Dinsdag |
Vrijdag |
Zondag |
Dinsdag |
Vrijdag |
Kan ik producten laten personaliseren?
Dat kan zeker! Kijk vooral even bij 'personaliseren' voor alle opties.
Wil je iets naar eigen wens/idee laten maken? In overleg kan er erg veel. Stuur ons vooral een berichtje met jouw idee en dan gaan we er alles aan doen om jouw idee om te zetten tot een daadwerkelijk product.
Hoe werkt retourneren?
Ben je niet tevreden met jouw product? Dat kan! Dan mag je natuurlijk het product retourneren (indien het geen gepersonaliseerd item is).
Retourneren kan binnen 14 dagen in de orginele verpakking. Zodra de bestelling is geretourneerd, wordt het bedrag binnen 14 dagen teruggestort.
De kosten voor het retourneren zijn voor de koper zelf. Je mag zelf kiezen van welke vervoerder je gebruik maakt.
Neem voor het retourneren van jouw bestelling/product contact op via studiojom@outlook.com en dan zorgen we we er voor dat het in orde wordt gemaakt.
Wil je meer weten? Kijk dan hier.